donderdag 3 november 2016

Waar is het mee begonnen...

 
Waar is het allemaal mee begonnen...
Het start zo'n 7 jaar geleden toen we onze eerste knutsel-dag bij mijn schoonmoeder hadden...
Ik had niks te doen bij me, omdat ik op dat moment nog niet echt wist wat ik leuk zou vinden...
Mijn schoonmoeder leerde me toen hoe ik vilten poppen kon maken...
Daarna heb ik 6 jaar geleden leren haken van oma...
Zo ontstond ook Suzie's Freubels...
Nu in facebook pagina en blog...
Inmiddels haak ik van groot tot klein, vind ik borduren leuk en maak ik ook nog wel eens iets van vilt...
Voor een aantal haakwerkjes van mijn hand zie bovenstaande afbeelding...
Voor nu is het weer genoeg...
Spreek je snel weer...
 
Groetjes,
Heksje Wijsneus
 

Where did it start...

 
Where did it start...
It starts a year of 7 ago when we had our first day of handicrafts at my mother in laws place...
I didn't have anything to do with me because I didn't know what I would like to do...
My mother in law taught me how to make felted dolls...

After that approximately 6 years ago I've learned how to crochet from grandma...
This is how Suzie's Freubels began...
At this moment I crochet, like cross stitching and make felted dolls...
For some of my crochet work see the picture above...
This is it for now...
Speak to you soon...
 
Greetings,
Heksje Wijsneus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten