vrijdag 11 november 2016

Verjaardag...



Vandaag hebben we wat te vieren...
De carnaval begint en dit is tevens ook mijn verjaardag...
Wilde jullie vandaag verblijden met een beer die ik gemaakt heb voor mijn schoonzus...
Ze is helemaal fan van Forever Friends beren en deze heb ik dan ook een 2 jaar geleden gemaakt...
Toen hij af was vielen de bladeren van de bomen en heeft hij even hierin liggen spelen...
De foto is ingezonden geweest voor de kreadoe wedstrijd maar heeft het helaas niet mogen winnen...
Daarbij was schoonzus er wel heel blij mee...
Ik wens jullie alleen een mooie zonnige en niet te koude dag toe...

Groetjes en spreek jullie snel weer...
Heksje Wijsneus
 

Birthday...

 

Today we have something to celebrate...
The carnival has been started and it is also my birthday...
I wanted to delight you with the bear that I've made for my sister in law...
She is a fan of Forever Friends bears and this one I've made 2 years ago especially for her...
When the bear was finished the leaves where falling and the bear decided to lie in them and play...
The picture I took was send in to a kreadoe contest but didn't win unfortunately... 
Thereby sister in law was very happy with it...
I wish you all a nice sunny and not to cold day...

Greetings and talk to you soon...
Heksje Wijsneus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten