dinsdag 1 november 2016

Nieuwe start...


 
Het is tijd voor een nieuw begin een nieuwe start...
Een paar jaar geleden heb ik deze blog gestart en na het eerste bericht heb ik geen nieuwe berichten meer geschreven...
In mijn leven was het druk waarbij ik geen tijd meer maakte om dit blog te schrijven...
 
Vandaag heb ik besloten dat het tijd is om dit te veranderen...
Er zijn zoveel dingen in het leven die zo snel aan je voorbij gaan...
Er zijn nog zoveel dingen die ik nog zou willen doen...
Om te beginnen begin ik bij de liefde van mijn leven Nico...
Volgend jaar september ga ik eindelijk trouwen met mijn enige echte waarvan ik de afgelopen 7,5 jaar al hou...
Hij is degene die me aan het lachen maakt in de ochtend en me bubbels in mijn buik bezorgd...
 
Dat gezegd hebbende nu over naar waar dit blog werkelijk over gaat...
Haken en ander handwerk...
Wat heb ik gedaan in de tijd dat ik niet heb geblogd...
Dat is iets wat ik je ga vertellen in mijn volgende bericht...
 
Hopelijk spreek ik je snel...
 
Groetjes,
Heksje Wijsneus
 

New start...

 
I't time for a new beginning a new fresh start...
A couple of years ago I have started this blog page and after putting one message on it I didn't make any new messages again...
In my life there where so many things going on that I didn't make time to blog...
 
Today I've decided that it is time to change...
There are so many things in life that go to fast and so many things in life I would like to do...
To begin with the first one of all...The love of my life Nico...
Next year September I will finaly get married to my one and only that I've loved the last 7,5 years...
He is the one that makes me smile in the morning and gives me bubbles in my tummy...

 
Having said that back to what the blog is realy about...
Crocheting and other handcrafts...
What did I do in the time that I didn't blog...
That is what I'm going to tell you in my next message...
 
Hope to speak to you soon...

Greetings,
Heksje Wijsneus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten