woensdag 13 maart 2019

Dwergjes...

Het is tijd om weer verder te gaan met het maken van de laatste 4 dwergjes...
Eerst maar eens alle kleine onderdeeltjes maken die nog gemaakt moeten worden...
Dan ben ik met het haken daarvan klaar...
Bijna alle draadjes gelijk afwerken dat is ook niet mijn favoriete klusje...
En hoe ziet het er dan uit...
Nou zie hieronder...
Hier zie je een klein hoopje van onderdelen genoeg om 4 dwergjes te kunnen maken... 
Bashful en Doc waren de eerste 2 die ik in elkaar heb gezet...
Daarna was het de beurt aan Sneezy die ook al snel zijn snuitje liet zien...
Als allerlaatste mocht Grumphy wie toch al zijn dag niet had mee op reis...
Wie zegt dat je niks kan doen als je echt stilstaat in de file...
Ik in ieder geval niet...
En dan als allerlaatste ze alle 7 op een rijtje...
Ik ben er heel erg blij mee...
Maar voor nu even geen dwergjes meer...
 
Het volgende project is ook alweer gekozen...
Mijn winterjas uithalen en opnieuw maken met een grotere naald...
Maar dat zien jullie de volgende keer...
 
Wat heb jij op de naald staan???
 
Groetjes,
Suzie
 
 

Dwarfs...

 
 
It's time to get working on the last 4 dwarfs...
First of all I will make all of the little parts that still needed to be crochet...
Than the crochet work is done...
Sewing almost all of the threads away which is not my favorit job...
And this is how it looks than...
Here you see a pile of parts enough for 4 dwarfs... 
Bashful and Doc where the first 2 that I've assembled...
After that it was Sneezy his turn to show his little cute face...
Last but not least Grumphy who did not have the nices day got to go on a travel with me...
Who does say that you can do nothing while standing still in a traffic jam...
Not me...
At last the overview of all the 7 dwarfs...
I'am happy with them...
But for now no more dwarfs...
 
The next project is chosen...
My wintercoat do over with a lager needle because it was to heavy and to large...
More about this you will see in my next post...
 
What do you have on your needle???
 
Greetings,
Suzie
 
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten