dinsdag 6 december 2016

Poppenhuis mini's...

Zit weer in een fase waarin ik alleen maar poppenhuis hebbedingetjes haak...
Ben van de week verliefd geworden op  een aantal leuke amigurumi´s die ook als mini goed passen...
Als eerste ben ik begonnen aan een beertje dat ik al eens eerder in het groot maakte...
Het Forever Friends beertje dat ik al eerder op het blog plaatste op 11 november 2016...
Haaknaald 0,6 in de hand en na een paar dagen heb je dan al een heel resultaat...
Onderstaand kun je zien hoever ik al ben...

 Nog zijn oogjes en neusje erop borduren en dan kan ik weer door naar het volgende mini project...
Ik weet al wat het gaat worden...
Jij ook benieuwd...hou dan mijn blog in de gaten...

Tot snel...
Groetjes,
Heksje Wijsneus

Dollhouse miniatures...



I´m in a fase of only crocheting little want to have things for in a dollhouse...
I´ve falling in love with a couple of amigurumi´s that also fit if I will crochet them with mini threat...
As first I´ve started with a bear that I´ve already made in a big size...
It´s the Forever Friends bear that I´ve already posted in my blog on the 11th of November 2016...
Hook size 0,6 mm in my hand and after a couple of days I already see result...
See below pictures of how far I´ve come yet...



Now I only need to sew his nose and eyes before I can start a new project...
I already know what I will make next...
Are you curious to...just stay put and follow my blog...

See you soon...
Greetings, 
Heksje Wijsneus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten