donderdag 1 december 2016

Mini haakwerk...

De laatste paar dagen niet zo heel creatief bezig geweest...
Van de week lekker wezen winkelen met mijn collega en eigenlijk weinig gekocht...
Gisteren avond ben ik nog bezig geweest met het maken van de bedankjes voor ons huwelijk volgend jaar...
Wat het is ga ik jullie natuurlijk nog niet verklappen...

Waar ben ik de laatste tijd mee bezig en wat heeft op dit moment mijn aandacht...
Ik ben bezig met het maken van een dekentje voor in het poppenhuis 1:12 zie rechts onderin...
Hou wel van het kleine haakwerk...
Zo kun je hieronder wel zien...


Hopelijk ga ik er nog heel veel van maken en wie weet wel mee op een beurs staan...
Zover is het nog niet eerst nog maar eens wat leuke dingetjes erbij maken...

Groetjes en weer tot snel...
Heksje Wijsneus


Mini crochet...



The last couple of days I wasn't al that creative...
I've been shopping with a colleage of work and didn't buy that much...
 Yesterday evening I've been working on our wedding gifts for next year...
What it is I'm not going to tell you of course...

What is the thing that I've been doing the last time...
I'm working on a blanked for in a dollhouse scale 1:12 see picture above on the right side below...
I just love to crochet this tiny work...
As you can see in the pictures above...

Hopefully I will make a lot of them and finaly get on a exhibition...
 I just need to make a lot more before it is realy time for that...

Greetings and see you soon...
Heksje Wijsneus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten