woensdag 23 januari 2019

Alweer wat foto's...

Jullie zullen wel denken alweer een post...
Ja heb weer leuke dingen om te showen dus dan laat ik natuurlijk graag zien...
Wie houdt er nou niet van een gezellig potje kaarten...
Nou wij wel hoor en omdat kaarten vasthouden af en toe voor kramp handen kan zorgen heb ik deze gehaakt...
Weet ook al aan wie ik hem ga weggeven maar dat hou ik nog eventjes geheim...
 
Daarnaast heb ik alweer het een en ander op de haaknaald staan voor de kersttuin van dit jaar...
Ik ben een sneeuwpop in wording nog niet klaar maar heb gelukkig nog eventjes de tijd...
 
Daarnaast heb ik toch zo'n leuk, lief klein snoetje gemaakt...
Ben er helemaal verliefd op geworden ( en ja ik ben ook nog steeds verliefd op mijn man )...
Dit elfje gehaakt in mijn lievelingskleur past natuurlijk helemaal bij mij...
Wie weet er een leuke naam te verzinnen voor haar...
Om je misschien op ideeën te brengen:
Ik ben zelf weg van het getal 11 aangezien ik op dubbel 11 geboren ben...
Daarnaast hou ik ontzetten van haken ( goh...wie zou dat hebben gedacht )...
Roze is echt mijn super lievelingskleur ( valt nog mee dat het huis niet knalroze is :-)
 
Heb jij een leuke naam voor haar laat het me dan in de reacties weten...
 
Groetjes,
Suzie
 
 

Again some pictures...

 
You all will think another post again...
Yes I have some nice things to show you all...
Who doesn't like to play a game of cards...
Well we do and because holding cards for a long time can cause cramp in the hands I crocheted these...
I already know who I will give this one to but it remains a secret at this moment...
 
In addition I already have a few things on the needle for the Christmas garden of this year...
I am a snowman in progress just need some time to finish this...
 
I've just finished this little super sweet thing...
I am already in love with it ( yes I also still love my husband as well )...
This little pixie made in my favorite color fits me...
Can you help me find a really cute name for her?
To give you some ideas:
I love the number 11 because I have been born on double 11...
I like crochet a lot ( hmmm...who would have thought that )...
Pink is my super favorite color ( it is not so bad that our house is pink :-)...
 
So if you have a great name for her let me know in the comments...
 
Greetings,
Suzie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten