donderdag 11 januari 2018

2018...

Aller eerst de beste wensen voor jullie allen voor 2018...
Wat is 2017 toch voorbij gevlogen...
Een jaar vol creativiteit en een hoop projecten...
 
Om maar gelijk goed te starten met het nieuwe jaar...
Jullie hebben nog wat van me tegoed...
 
Beginnend bij de Kitty's die ik gemaakt heb als bedankje voor ons huwelijk...
 
 
Het bruidje dat voorzien werd van haar, ogen en haar jurk...
 
 
De helikopter welke ik maakte uit een boekje dat ik al heel lang heb liggen maar nog niks uit gemaakt had...
 
 
En hierbij de winterjas waaraan geen einde leek te komen...
Helaas is hij veel te zwaar en op de schouders te groot dus draag hem nog niet...
Het wordt helemaal uithalen en op een veel grotere naald nog eens opnieuw maken...
 
 
En het laatste wat ik in 2017 maakte...
De draak en het aapje die hun reis naar Duitsland goed hebben volbracht...
 
 
Ik wens jullie alleen een mooi en creatief 2018...
Dat er maar weer veel mooie dingen mogen ontstaan door het jaar heen...
 
Groetjes,
Heksje Wijsneus
 

2018...

 
First of all the best wishes for 2018...
2017 has been flying by...
It was a year full of creating and finishing projects...
 
To start this year good...
There are still some pictures that I've promissed you all...
 
Starting with the Kitty's that I've made as a present for our wedding...
 
 
The bride that finaly has her hair, eyes and dress...
 
 
The helicopter which I've made out of a book that I've for a while but still didn't use until now...
 
 

My wintercoat that was a great amount of work...
Unfortunately this is much to heavy and to big by my shoulders so I'm not wearing it...
It will need to come lose again and remake it with a much larger needle...
 
 

And finaly the last projects of 2017...
The dragon and monkey that have safely traveld to Germany...



I wish you all a creatif 2018...
That we all will make a lot of nice projects this year...

Greetings,
Heksje Wijsneus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten