vrijdag 3 maart 2017

Sleutelhangers...

 

Een tijdje geleden vertelde ik jullie over de sleutelhangers die ik had gemaakt van de cupcakes...
Had nog geen tijd gevonden foto's te maken dus dat heb ik gisteren maar eens gedaan...
De cupcakes heb ik allemaal gemaakt aan de hand van het gratis patroon dat hier op mijn blog is terug te vinden...
 
Morgen is de poppenhuis beurs in Arnhem en wij zijn van de partij...
We gaan lekker rondneuzen en hopelijk kom ik er nog leuke en mooie dingen tegen...
Ben zo benieuwd...
 
Hebben jullie nog leuke creatieve plannen voor het weekend???
Hoor het graag...
 
Groetjes,
Heksje Wijsneus
 
 

Keychains...

 
A while ago I told you about the keychains that I've made of the cupcakes...
I didn't find the time to make any photo's of them so I did it yesterday...
I've made the cupcakes after the free pattern that is available on this blog...
 
Tomorrow is the dollhouse show at Arnhem and we are there...
We are going to look arround and hopefully we will see some nice stuff...
 
Are you going to do something creative???
Hope to hear from you...
 
Greetings,
Heksje Wijsneus
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten