woensdag 11 januari 2017

Nieuwjaar...

Wil graag beginnen met de beste wensen voor 2017...
Ja ik weet het ik ben een beetje laat zoals wel vaker...
Maar ik laat me lijden door liever laat dan nooit...

Vandaag moest het er maar weer van komen na een lange dag werken...
Vriend lief is op pad dus ik heb even rustig de tijd...

Het oude jaar heb ik afgesloten met onderstaande lieverd die nog net voor 0.00 uur uit mijn haaknaald gekropen kwam...


Ik ben op slag verliefd geworden en kan dan ook geen afstand doen van deze lieverd...
Het nieuwe jaar ben ik begonnen met een helikopter op de naald en nog een bestelling...
Wellicht dat jullie die later nog voorbij gaan zien komen...
Voor nu is het weer eventjes genoeg...
Heb nog wat to-do werkjes liggen dus ga gauw weer verder...

Groetjes en tot snel,
 Heksje Wijsneus


 New year...




First I would like to start with the best wishes for the year 2017...
Yes I know I'm a little bit late but better late than never...

Today it's the day I've decided to write another blog...
My boyfriend is not at home so I got a little time for myself...

I've ended last year with this sweetheart that just came out of my hook just before 0.00 hour...


I've just fallen in love with him and have decided to keep this one myself...
The new year I've started with a helicopter on my hook and a project on order...
Hopefully I can show them later on this year...
For know this is all...
I still have some to-do projects that need some attention...

Greetings and speak to you soon...

Greetings,
Heksje Wijsneus 
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten